בעידן שבו כולנו מנסים לשמור על שגרה של מיחזור, מד היצירתיות מזנק מעלה. הפריטים שעד לפני כמה שנים היינו משליכים ללא מחשבה לפח מקבלים מרווח נשימה נוסף והופכים לפריטים ייחודיים ושימושיים. אין דבר מהנה יותר מלגלות פרויקט חדש שאפשר ליצור מחפצים שבכל מצב אחר היו נזרקים לפח. קבלו כמה רעיונות מדליקים במיוחד למיחזור של חפצים ישנים.

מתקן לסבון מבקבוקי משקאות ישנים:

בקבוקי וויסקי מעוצבים לא זורקים לפח. כל מה שעושים הוא להצמיד להם פיה של בקבוק לסבון שאפשר למצוא בקלות באינטרנט, לקשט ולהשתמש בהם שוב ושוב.

 

 

משטחי העמסה הופכים לשולחן ולנדנדה

חובבי ה-DIY שביננו לא משליכים משטחי העמסה לפח. למעשה הם מחפשים אותם בנרות. האפשרויות הן בלתי מוגבלות כשיש לך משטח טוב ויציב. קחו למשל רעיון פשוט לשולחן סלון שיכול להיות גם יופי של שולחן לפינת הישיבה בחצר ורעיון נוסף לנדנדה מדהימה בסגנון בוהו-שיק.

 

 


 

סולם ישן הופך ליחידת מדפים:

סולמות ישנים הם פריט חובה למי שאוהב למחזר חפצים. הם יכולים להפוך בקלות ליחידות מדפים. כאן הפכו סולם ישן ליחידת תלייה מדורגת לחדר השינה שמשתלבת נפלא עם הצבעים הנייטרלים של החדר.

It's amazing what you find in a old shed.. 😍 #diy #oldladder #pretty #iloveit # #recycledtimber #vintage #decor #bedroom #sorryleachy A photo posted by S a m M c G u i n e s s 🌻 (@sammy_12x) on

 

 

מצקת עתיקה הופכת למתקן לנר:

סכום עתיק הוא פריט שלא זורקים בשום מקרה, במיוחד אם הוא קסום כמו המצקת שלפניכם. הצמדה קלילה לפלטת עץ שצבועה בסגנון עתיק ויש לכם מתקן לנר שמזכיר פעם אבל הכי עכשיו.

 

#candleholder#ladle جاشمعی با ملاقه

 

A photo posted by GhazAlAlavi.creativity (@ghazalalavi.creativity) on

 

מצנצנות לגרנלדה מוארת

צנצנות המייסון הן פריט אספנות בארצות הברית ובמדינות נוספות. אפשר לאמץ את הרעיון היפה הזה, של מחזור הצנצנות המתוקות והפיכתן לגרנלדה מוארת, שהיא גוף תאורה מושלם לחצר ולבית.

 

 

עוד רעיון למיחזור צנצנות

צנצנות יכולות להפוך למתקן אחסון למברשות השיניים ולכל פריטי הטואלטיקה בחדר האמבטיה. הקרש שאליו הוצמדו מוסיף למראה העתיק.

 

קופסאות שימורים הופכות לעציצים מעוצבים

כשהן משודכות למתקן תלייה מעץ ממוחזר, גם פחיות שימורים פשוטות הופכות לגינת תבלינים מושלמת.

 

 

חלון עתיק הופך למראה

עוד שדרוג פופולרי שאנחנו רואים לא מעט הוא שימוש בחלונות ישנים ליצירת קישוטים לקירות, ממראות ועד תמונות ולוחות מודעות.

 

 

ארגזים וצינורות הופכים ליחידה למטבח

שלושה ארגזי עץ נפגשו עם צינורות ברזל והפכו ליחידה מושלמת למטבח, לחדר האמבטיה ואפילו לצד המיטה.

 

 

מכסאות עתיקים לספסל יפיפה

שלושה כסאות ישנים, גם אם הם רעועים, יכולים להפוך לפריט חדש, ייחודי ומעוצב. כאן לקחו שלושה כסאות בעיצוב שונה, טיפלו בהם באהבה וחיברו אותם עם שולחן ארוך. התוצאה היא ספסל יפיפה לכניסה לבית ולכל פינה אחרת.

 

לוח עץ עתיק הופך לגב מיטה

יש משהו בעץ שיש לו סיפור, שעבר לא מעט ושההיסטוריה שלו כתובה עליו בשפה ויזואלית. לוח העץ הישן והממוחזר הזה הופך כך לגב מיטה מעוצב ויפיפה, שמשתלב בצורה אסתטית עם המראה הלבן והנקי של המיטה.

 

אלו הם רק כמה רעיונות למחזור של פריטים שכולנו נתקלנו בהם בבית. באינטרנט תמצאו עוד שפע של רעיונות יצירתיים ותוכלו להתנסות בעצמכם, אני מבטיחה לכם שזה ממכר! ואם יש לכם כמה יצירות מדליקות משלכם אתם מוזמנים לשלוח לי ואני אפרסם אותן כאן!  itzuvnet00@gmail.com