כולנו חולמים על חדר ילדים מעוצב, צבעוני ושמח עבור הילדים שלנו. חדר ילדים שישקף באופן מושלם את האופי והאישיות של כל ילד, שייתן לו מקום בטוח ושמח לשחק, לארח חברים, ללמוד, לקרוא ולישון שינה טובה ובריאה בכל לילה. חדר משלו. הורים רבים ניגשים מיד לחסכונות ומשקיעים הון תועפות בעיצוב החדר, אך לא חייבים לעשות זאת. קבלו ממני כמה רעיונות לעיצוב חדר ילדים בלי לקבל טלפון ממנהל הבנק שלכם.

הכניסו עניין עם טפטים צבעוניים:

טפטים בחדר ילדיםדביקים לרהיטים יכולים לשדרג כוננית ישנה ולהוסיף לה צבע, לחפות מגרות משעממות של שולחן הכתיבה או השידה ליד המיטה ולהפוך לדלת צבעונית במיוחד של ארון הבגדים. לצדם, אפשר למצוא בחנויות הטפטים דוגמיות טפטים קטנים שאפשר לגזור, להדביק ולעצב עמם פריטים מיוחדים לחדר. מתמונות ממוסגרות בדוגמאות גיאומטריות ועד לחיפוי רהיט ב"טלאים" של טפטים בכל מיני דוגמאות וצבעים.

 

מכניסים צבע עם פריטי טקסטיל:

וילונות, כריות רכות וריפוד מעניין לספסל או לכורסה בחדר מכניסים לחדר הילדים צבע ועניין באופן מיידי. לא חייבים להשקיע בריפוד יוקרתי, אלא לגשת לחנויות בדים סיטונאיות ולבחור מתוך מגוון עצום של בדים לחדרי ילדים, שמחיריהם עומדים בדרך כלל על כמה עשרות שקלים למטר בלבד. בד יכול להיות השראה לאמנות לקירות החדר, כאשר מותחים בד עם הדפס מעניין על קנבס פשוט – הוא הופך מיד לתמונה מיוחדת שיש רק לילד שלכם.

 

רהיטים בוגרים הופכים לילדותיים:

השידה הקטנה שסחבתם מהבית של סבתא יכולה להפוך עם קצת צבע, דמיון ותעוזה לרהיט מתוק לחדר הילדים. שכבת צבע עדכני ושמח, החלפת ידיות בידיות המתאימות לחדר הילדים וציפוי פנים המגרות בטפט מיוחד וקיבלתם רהיט מקסים וייחודי שיש רק לכם. גם צביעת מסגרת המיטה בצבע ייחודי או הכסא שעליו יושב הילד כשהוא מכין שיעורים – אלו נגיעות ייחודיות שמוסיפות הרבה לחדר, בעלות נמוכה מאד.

 



השתמשו בספרים ישנים כהשראה לתמונות קיר:

אם ביקרתם בשוק פשפשים או טיילתם בעליית הגג של סבא וסבתא, בודאי מצאתם שם ספרי ילדים ישנים. כאלו שהיו לכם בילדות או כאלו שמצאתם במקרה בדוכן הספרים בשוק. אלו שכבר קרועים ומתפרקים יכולים להיות מציאה של ממש, כאשר במקום ספר לפני השינה הם הופכים לתמונה על הקיר. איורים מתוקים בסגנון וינטאג' ממוסגרים במסגרת פשוטה שתקנו בחנות לפריטי בית הם תוספת מושלמת לכל חדר ילדים.

ה

השתמשו בוושי טייפ רחב ליצירת דוגמה על הקיר:

כולנו מכירים את מדבקות הקיר לחדרי הילדים, אבל לא חייבים להסתפק בעיצוב שיש לכולם ולשלם עליו סכום לא קטן. וושי טייפ הוא פתרון זול ונגיש, שאפשר לקנות דרך האינטרנט בעלות של כמה דולרים בודדים. היום ניתן למצוא סרטי וושי טייפ רחבים, שאיתם אפשר לעצב דוגמאות גיאומטריות על הקיר, ממש כמו טפט. אפשרות להכניס צבע לחדר מבלי להשקיע הון תועפות. היתרון: תמיד אפשר להוריד ולשנות.

 

עיצוב חדר הילדים לא צריך להיות עסק יקר. השראה, דמיון וקנייה נבונה יובילו אתכם לעצב חדר ייחודי, מקורי ואישי שכיף לחיות בו.